Kokios populiariausios įmonių reklamos priemonės?


REUTERS/SCANPIX nuotr.

Ekonomika.lt

2012-09-11 15:44

Populiariausia reklamos ir pardavimų skatinimo priemonė – reklama masinėse informacijos priemonėse, mažiausiai populiarios – tinklinis marketingas bei skambučio centrai, rodo „Rinkos tyrimų centras“ bei Lietuvos parodų ir kongresų centro „Litexpo“ atliktas tyrimas.

Reklamą masinėse informacijos priemonėse naudoja 55,2 proc. apklaustų kompanijų. Toliau rikiuojasi dalyvavimas parodose (45,2 proc.), reklama ir pardavimo skatinimo akcijos prekybos vietose (28,8 proc.).

Mažiausiai populiarios reklamos ir pardavimų skatinimo priemonės – viešųjų ryšių kampanijos – jas naudoja 16,8 proc. tyrime dalyvavusių kompanijų, taip pat tiesioginiai pardavimai (15,6 proc.) ir tinklinis marketingas bei skambučio centrai (9,2 proc.).

Tyrimo metu buvo apklaustos 252 Lietuvoje veikiančios įmonės, kurių metinė apyvarta – didesnė, nei 1 mln. Lt. Konferencijas ir seminarus tarp pagrindinių savo korporatyvinių rinkodaros priemonių dažniausiai minėjo 5-10 mln. Lt metinę apyvartą pasiekiančios paslaugų sektoriaus įmonės (50,5 proc. apklaustųjų).

Tuo tarpu dalyvavimą parodose tarp pagrindinių rinkodaros įrankių dažniausiai minėjo stambesnės, daugiau nei 10 mln. Lt. per metus apyvartą turinčios įmonės, atstovaujančios gamybos sektorių (54 proc. apklaustųjų). Aktyviai parodose dalyvavo ir prekybinės kompanijos (46,2 proc.).

Close
Jūsų komentaras

Vardas*

El. paštas (nerodomas)

Komentaras*


Živilė Diawara atskleidė savo verslo sėkmės paslaptį (1)

Menų fabriko „Loftas“ įkūrėja, verslininkė, kūrybinių industrijų ekspertė, vienintelės tarptautinės kūrybinių industrijų konferencijos Baltijos šalyse organizatorė Živilė Diawara verslo pasaulyje sukasi jau penkerius metus. Moteris atskleidžia, kad versle iššūkiai laukia kiekvieną dieną. Todėl kiekvienam verslininkui svarbu atrasti savo sėkmės formulę.

10 kūno kalbos valdymo patarimų sėkmingoms deryboms

Ar žinojote, jog sugebėjimas kontroliuoti savo kūną yra vienas esminių faktorių, padedančių patirti sėkmę verslo susitikimuose, formaliuose pokalbiuose ar svarbiose derybose? Nesvarbu, kiek laiko namie Jūs skirsite pasiruošimui pokalbiui, jeigu nemokėsite suderinti tariamų žodžių su savo kūno kalba, Jūs labai rizikuosite patirti nesėkmę – neįtikinti pašnekovo.

Ar Lietuvoje ir vėl artėja sunkūs laikai vadovams?

Akcininkų nepasitikėjimas yra vienas didžiausių išbandymų, kurie gali pasitaikyti profesionalaus aukščiausio lygio vadovo karjeroje. Daugiausiai tokių atvejų buvo galima stebėti prieš 5 metus – pasaulinės finansųkrizės ...

ISM turi naują rektorių

 ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto valdyba išrinko naująjį rektorių. Juo ketverių metų kadencijai tapo vienas iš universiteto įkūrėjų, buvęs universiteto prorektorius bei senato pirmininkas, doc. dr. Alfredas Chmieliauskas. ...

Keičiasi bendrovės „Palink“ generalinis direktorius

 Nuo šiandien (spalio 1 d.) keičiasi bendrovės „Palink“, valdančios mažmeninės prekybos tinklą „IKI“, generalinis direktorius. Juo tampa Gerard Rog, kuris pakeis pastaruosius dvejus metus „Palink“ ...

Lietuvio raktas į Europos jaunųjų verslininkų gretas – skandinavų rinka

Ar lengva Lietuvoje tapti sėkmingu verslininku nesulaukus net trisdešimties? Į „Nordic Business Report“ paskelbtą sėkmingiausių jaunųjų (iki 30 metų) Šiaurės Europos verslininkų trisdešimtuką įtrauktas Dovydas ...

Koncerno „Achemos grupė“ vadovu tapo R. Vaštakas (1)

 Rugsėjo 26 dieną vykusiame koncerno „Achemos grupė“ valdybos posėdyje patvirtintas naujasis valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius. Valdybos pirmininku tapo Kęstutis Balutis, o koncerno generalinio direktoriaus pareigas ...

Verslo idėja, gimusi Nidos rūke (1)

Prieš kelis dešimtmečius Nidos prieplaukoje išdygęs kaštonas šiandien jau yra tapęs antru švyturiu. Tačiau jis traukia ne tik laivus, bet ir trokštančius numalšinti alkį ar pabūti ...

G. Dzekunskas palieka „Barclays“

 Spalio pradžioje keisis „Barclays“ technologijų centro Lietuvoje (BTCL) generalinis direktorius. Nuo centro įkūrimo pradžios 5 metus jam vadovavęs Giedrius Dzekunskas nutarė tęsti karjerą kitoje bendrovėje. Jo pareigas laikinai ...

Ko naująjį sezoną tikėtis ieškantiems darbo ir darbuotojų

Po vasaros snaudulio darbo rinka vėl šurmuliuoja. Ieškodami paklausių specialistų darbdaviai vis dažniau priversti nepaisyti patirties ar specifinių žinių trūkumo. Ir toliau sunku įsidarbinti tiems, kas baigė ir šiemet tarp abiturientų populiarias teisės, ekonomikos ar vadybos studijas. Populiarėja su internetu susijusios profesijos.



 

 


Dienos klausimas

Ar planuojate įsigyti NT dar šiais metais?

 

Dienos citata

Įsivedus eurą nuo 2015 metų pradžios valstybės rinkliavos nedidės, o valstybė gali parodyti pavyzdį, kaip reikia elgtis perskaičiuojant kainas iš litų į eurus.

Finansų minsitras Rimantas Šadžius

Archyvas

Dienos skaičius

40 proc.

Tiek vidutinis kainų lygis Lietuvoje yra mažesnis nei ES vidurkis.

Archyvas